ارزن فاقد گلوتن می‌تواند برای پیشگیری از انواع بیماری ها استفاده، تهیه و مصرف شود. خرید مستقیم و بی واسطه آرد و دانه پوست کنده آن را از بازارهای معتبر شناخته شده انجام دهیم.

آرد ارزن فاقد گلوتن

آیا گلوتن می‌تواند باعث مشکلات سلامتی شما شود؟ برای پاسخ آن به سوالات زیر پاسخ دهید:

  • آیا سابقه خانوادگی بیماری سلیاک یا درماتیت هرپتی فرمیس دارید؟
  • مشکلات تکرار شونده مانند: درد شکم، نفخ، یبوست، اسهال، استفراغ، افزایش عملکرد آنزیم‌های کبد (AST، ALT)، درد مفاصل، خستگی، گزگز یا بی حسی در دست یا پا، بثورات پوستی خارش دار که در هر دو طرف بدن مانند هر دو آرنج یا زانو ایجاد می شود. ناباروری یا از دست دادن جنین بدون دلیل. در دوران کودکی افزایش وزن ضعیف یا عدم رشد. در دوران کودکی کوتاهی قد یا تاخیر در بلوغ.
  • سابقه خانوادگی بیماری سلیاک یا درماتیت هرپتی فرمیس دارید؟

آیا می‌دانید تهیه، مصرف و خرید آرد ارزن فاقد گلوتن یا دانه ارزن پوست کنده قادر است در نقش پیشگیری و کمک به درمان آن‌ها عملکرد مناسب و خوبی دارد؟

آیا تا بحال چنین مواردی در مورد خودتان  تشخیص داده شده است:

خرید آرد ارزن فاقد گلوتن برای پیشگیری انواع بیماری

خرید آرد ارزن فاقد گلوتن برای پیشگیری انواع بیماری

  • سندرم روده تحریک‌پذیر، میگرن، کم خونی (کمبود آهن، فولات یا B-12). بیماری خودایمنی تیروئید (تیروئیدیت هاشیموتو یا بیماری گریوز). دیابت نوع 1، پوکی استخوان یا استئوپنی (تراکم استخوان کم)، استئومالاسی (نرم شدن استخوان ها)، آرتروز، کولیت (میکروسکوپی، لنفوسیتی یا کلاژنی)، نقص مینای دندان در دندان های دائمی. نوروپاتی محیطی، بیماری کبد، بیماری آدیسون، نفروپاتی IgA، کمبود انتخابی IgA. آتاکسی مخچه، صرع، کلسیفیکاسیون پس سری، سندرم داون، سندرم ترنر، سندرم ویلیامز، سندرم شوگرن.
  • برخی از این نشانه و بیماری ها با مصرف و تهیه مواد غذایی فاقد گلوتن قابل حل است. پس استفاده و خرید آرد ارزن فاقد گلوتن را در دستور غذایی خود قرار دهید.

 این علائم یا شرایط به چه معناست؟

علائم و شرایط ذکر شده در بالا بیشتر در افراد مبتلا به اختلالات مرتبط با گلوتن رخ می دهد. بیماری سلیاک یا حساسیت به گلوتن غیر سلیاک که همچنین به عنوان حساسیت به گلوتن نیز شناخته می شود. درماتیت هرپتیفورمیس به صورت پوستی بیماری سلیاک است. بسیاری از این علائم با سایر شرایط سلامتی نیز مرتبط هستند. بنابراین وجود آنها لزوماً به این معنی نیست که یک اختلال مرتبط با گلوتن علت آن است. با این حال، اگر هر یک از این علائم یا شرایط را دارید، ایده خوبی است که این موضوع را به پزشک خود اطلاع دهید و در مورد انجام آزمایشات غربالگری خون برای بیماری سلیاک صحبت کنید. این آزمایشات همچنین اولین گام برای تشخیص حساسیت به گلوتن غیر سلیاک است.

لذا مصرف، تهیه و خرید آرد ارزن فاقد گلوتن به شما کمک می‌کند ار بند اینگونه بیماری ها راهی یابید.

درمان بیماری سلیاک و حساسیت به گلوتن حذف گلوتن از رژیم غذایی است. با این حال، متخصصان سلیاک توصیه می کنند که قبل از انجام آزمایش گلوتن را حذف نکنید زیرا این به طور قابل توجهی شانس دریافت نتایج دقیق را کاهش می دهد. بنابراین مهم است که قبل از انجام آزمایش گلوتن را از رژیم غذایی حذف نکنید.

بیماری سلیاک چیست؟

خرید آرد ارزن فاقد گلوتن برای پیشگیری انواع بیماری

خرید آرد ارزن فاقد گلوتن برای پیشگیری انواع بیماری

بیماری سلیاک وضعیتی است که در آن یک واکنش خود ایمنی به پروتئین گلوتن موجود در گندم، چاودار و جو وجود دارد. مصرف گلوتن باعث آسیب به روده کوچک و سایر قسمت های بدن می شود و در نتیجه طیف وسیعی از علائم احتمالی را به همراه دارد. از آنجایی که بیماری سلیاک دارای یک جزء ژنتیکی است، شانس ابتلا به این بیماری در بستگان درجه یک یا دو عضو خانواده که قبلاً تشخیص داده شده است، بیشتر است. علاوه بر این، احتمال برخی دیگر از شرایط خودایمنی (شامل در لیست بالا) افزایش می یابد. آرد ارزن فاقد گلوتن و دانه پوست کنده ارزن هر دو فاقد گلوتن هستند. از این جهت با خرید آرد ارزن و دانه ارزن پوست کنده به سلامتی خود و خانواده خود کمک می‌کنید.

حساسیت به گلوتن غیر سلیاک (NCGS) چیست؟

از آن همچنین به عنوان حساسیت به گلوتن نیز یاد می‌ شود. برخی از افرادی که واکنش نامطلوبی به غذاهای حاوی گلوتن نشان می‌دهند و با پیروی از یک رژیم غذایی بدون گلوتن بهبود می‌یابند. آرد ارزن فاقد گلوتن استو همچنین دانه ارزن پوست کنده نیز دارای چنین خاصیتی است. ممکن است به جای بیماری سلیاک، حساسیت به گلوتن داشته باشند. حساسیت به گلوتن به خوبی شناخته نشده است. هنوز مشخص نیست که آیا سایر اجزای غلات حاوی گلوتن ممکن است در ایجاد علائم، حداقل در برخی افراد، دخیل باشند یا خیر. علائمی که در حساسیت به گلوتن مشاهده می شود اغلب شبیه علائمی است که با بیماری سلیاک مرتبط است. حساسیت به گلوتن غیر سلیاک ممکن است پس از رد بیماری سلیاک، آلرژی به گندم و سایر علل بالقوه علائم تشخیص داده شود.

خرید آزد ارزن فاقد گلوتن

در نتیجه شاید برای ما بهتر باشد با استفاده و مصرف مواد غذایی مانند آرد ارزن فاقد گلوتن یا دانه ارزن پوست کنده فاقد گلوتن در جهت کاهش بسیاری از مشکلات سلامتی برای خود و خانواده خود گام برداریم. خرید آرد ارزن فاقد گلوتن، یا خرید دانه ارزن فاقد گلوتن از فروشگاه، سایت، نمایندگی و تولیدکننده معتبر اسان ترین راه برای تهیه آن است. شما براحتی می توانید ارزن بهداشتی، باکیفیت، تضمین شده با بسته بندی های کاملا بهداشتی و با مجوز را به قیمت کارخانه از ا مستقیم و بی واسطه خرید نمایید.