خرید اینترنتی ارزن پوست کنده و آرد آن براحتی میسر شده است. یکی از خواص درمان متعدد این غله بدون گلوتن کمک به درمان میگرن است. قیمت فروش آنلاین آن را از سایت تولیدکننده معتبر آن بخواهید.

از متخصص میگرن می‌پرسیم: آیا برای کمک به درمان میگرن رژیم غذایی بدون گلوتن را امتحان کنم؟ آیا مصرف مواد غذایی بدون گلوتن به درمان میگرن یا حتی سردردهای روزانه کمک می کند؟ علاقه به رژیم های غذایی بدون گلوتن به طور پیوسته در میان مردم سراسر جهان گسترش یافته است. از طرفی افرادی که مبتلا به میگرن هستند نیز در حال افزایش است.

حال چه موادی فاقد گلوتن هستند؟ یا بهتر است بدانیم کدام ها دارای گلوتن هستند. گندم جو و چاوودار از مهم تریم مواد غذایی دارای گلوتن هستند. ارزن هم در راس غذاهای بودن گلوتن قرار دارد. خرید اینترنتی ارزن پوست کنده و آرد ارزن با بسته بندی بهداشتی و دارای مجوز را از تولیدکننده ایرانی و داخلی بخواهید.

گلوتن چیست و چکار می‌کند؟

 گلوتن نوعی پروتئین است که در گندم، چاودار و جو یافت می شود. گندم معمولا در نان، سوپ، پاستا، غلات و سس های مختلف وجود دارد. جو معمولا در مالت یافت می‌شود. برای تهیه میلک شیک و سایر نوشیدنی‌ها شربت ها، رنگ های غذایی، آبجو و مخمر از آن استفاده می‌گردد. چاودار معمولا در غلات و نان هست. اینکه آیا حذف این غذاها از رژیم غذایی باعث بهبود میگرن شما می شود یا خیر، کمی پیچیده است. شاید مشکل در تهیه مواد غذایی فاقد گلوتن باشد. با خرید اینترنتی ارزن پوست کننده و آرد ارزن براحتی این غله را می‎توانید تهیه نمایید.

بیماری سلیاک حساسیت به گلوتن و میگرن

از هر 100 آمریکایی 1 نفر به بیماری سلیاک مبتلا هستند. از هر 100 نفر 6 نفر به گلوتن غیر سلیاک حساسیت دارند. افراد مبتلا به هر دو بیماری ممکن است هنگام خوردن غذاهای حاوی گلوتن دچار نفخ، درد شکم، خستگی، اسهال، کاهش وزن و یبوست شوند. این شرایط را نباید با آلرژی واقعی به گندم یا گلوتن اشتباه گرفت. زیرا این شرایط دیگری است که می‌توانند منجر به آنافیلاکسی شوند.

در بیماری سلیاک، مقدار کمی گلوتن می تواند باعث شود سیستم ایمنی فرد به پوشش روده کوچک حمله کند و در نتیجه باعث التهاب و مشکلات تغذیه شود. بیوپسی از روده کوچک استاندارد مهمی برای تشخیص بیماری سلیاک است. همچنین آزمایش‌های خونی وجود دارد که می‌توان آنها را بررسی کرد، مانند ترانس گلوتامیناز بافتی و آنتی‌بادی‌های پپتید گلیادین اندومیزیال و دآمید شده. تنها راه درمان بیماری سلیاک رژیم غذایی بدون گلوتن است. اصطلاح “حساسیت به گلوتن غیر سلیاک” برای افرادی استفاده می شود که هنگام خوردن گلوتن علائم را گزارش می کنند.

علائم غیر گوارشی حساسیت به گلوتن غیر سلیاک

تحقیقات نشان داده است که علائم غیر گوارشی حساسیت به گلوتن غیر سلیاک عبارتند از:

سردرد

اضطراب

از دست دادن حافظه

بی حسی در بازوها و پاها

درد مفاصل و عضلانی

افسردگی

کم خونی

مسائل پوستی

تخمین زده می شود که 26 درصد از افراد مبتلا به بیماری سلیاک سردرد را تجربه می کنند. سردرد همچنین ممکن است یکی از علائم بیماری سلیاک باشد. شایع ترین نوع سردردی که در بیماری سلیاک مشاهده می شود، میگرن است.

ارزن درمان میگرن

خرید اینترنتی ارزن پوست کنده کمک به درمان میگرن

خرید اینترنتی ارزن پوست کنده کمک به درمان میگرن

خرید اینترنتی ارزن پوست کنده کمک به درمان میگرن

طبق ویرایش سوم طبقه بندی بین المللی اختلالات سردرد، میگرن مزمن در افرادی دیده می شود که 15 روز یا بیشتر در هر ماه برای بیش از 3 ماه سردرد را تجربه می کنند. علائم میگرن حداقل 8 روز در هر ماه مشاهده می شود.

میگرن مزمن 2 تا 4 درصد از جمعیت ایالات متحده را تحت تأثیر قرار می دهد، با سطوح بالاتر ناتوانی همراه است و در افراد مبتلا به بیماری سلیاک و حساسیت به گلوتن 2 برابر بیشتر است. یک رژیم غذایی بدون گلوتن می‌تواند یک درمان موثر برای سردردهای مرتبط با بیماری سلیاک باشد و باید با کمک یک متخصص مراقبت های بهداشتی به دقت تحت نظر باشد.

یک مطالعه نظرسنجی نشان داد که افراد مبتلا به بیماری سلیاک که به رژیم غذایی بدون گلوتن پایبند بودند، توانستند دفعات سردرد خود را تا 48 درصد کاهش دهند. تهیه مصرف و استفاده از مواد غذایی فاقد گلوتن یکی از مشکلات است. با خرید اینترنتی ارزن پوست کنده و آرد ارزن، آنهم به صورت بی واسطه و مستقیم از تولیدکننده داخلی راحتی و آرامش تهیه آن را با ما تجربه کنید.

خرید اینترنتی ارزن

مطالعه حساسیت های گلوتن می‌تواند چالش برانگیز باشد. زیرا ممکن است تنوع زیادی در رژیم غذایی فرد و سایر شرایط احتمالی دستگاه گوارش، مانند سندرم روده تحریک پذیر (IBS) وجود داشته باشد. رژیم‌های بدون گلوتن دارای چند جنبه منفی هستند. از قبیل هزینه‌های گران قیمت مواد غذایی و کمبود برخی ویتامین‌ها و مواد معدنی مانند روی، کلسیم، فسفر، ویتامین های گروه B، آهن و فیبر. اگر به دنبال یک رژیم غذایی بدون گلوتن هستید، مهم است که با یک متخصص تغذیه در مورد چگونگی جبران برخی از مواد مغذی که ممکن است در طول رژیم غذایی از دست داده باشید، صحبت کنید.

خرید اینترنتی ارزن پوست کنده و آرد ارزن این امکان را مهیا کرده است. ارزن پوست کننده و آرد ارزن ماده غذایی یا فیبر بالا و عناصر و ویتامین با میزان مناسب برای بدن را فراهم می‌نمایید. لذا مشکلات خیلی از مواد غذایی را ندارد. حتی خواص، فواید و  مزیت‎های فراوانی نسبت به بقیه مواد را نیز داراست.

تحقیقات همچنین نشان داده اند که شاخص توده بدنی (BMI) ممکن است در نتیجه رژیم غذایی بدون گلوتن افزایش یابد. اما مصرف ارزن پوست کنده و آرد ارزن حتی باعث تناسب اندام و کاهش وزن می‌شود. زنان مبتلا به میگرن بیشتر در معرض خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی هستند. افزایش BMI از یک رژیم غذایی بدون گلوتن ممکن است این خطر قلبی عروقی را بیشتر افزایش دهد. لذا دانه ارزن پوست کنده و آرد ارزن حتی خطر خمله قلبی را نیر کاهش می‌دهد. مطالعات نشان داده اند که BMI بالاتر نیز می تواند منجر به بدتر شدن بیماری میگرن شود. پس با خرید اینترنتی ارزن پوست کنده و آرد ارزن بر این مشکل غلبه می‌کنید.

چرا خرید اینترنتی ارزن

رژیم غذایی بدون گلوتن برای افرادی که مبتلا به بیماری سلیاک هستند بسیار مفید است. پس ممکن است فرکانس و شدت میگرن شما با یک رژیم غذایی بدون گلوتن بهبود یابد. اگر به دنبال یک رژیم غذایی بدون گلوتن هستید، با یک متخصص گوارش صحبت کنید تا ابتدا تشخیص خود را ثابت کند و نیاز شما به رژیم غذایی را تایید کند. همچنین مهم است که با یک متخصص تغذیه در مورد مزایا و معایب رژیم غذایی صحبت کنید. شواهد محدودی در مورد استفاده از رژیم غذایی بدون گلوتن برای مدیریت میگرن در افرادی که حساسیت به گلوتن غیر سلیاک دارند وجود دارد.

منبع:

https://www.bezzymigraine.com/